Fixus tiedotteet2019-05-27T14:36:11+03:00

Ajankohtaista

Emil Lindholm voittoon Mikkelin SM-rallissa

GRX Teamin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen ajoivat kauden toisen SM-rallin ykköseksi Mikkelissä.

Fixus-ketjun tukema, GRX Teamin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen ajoivat kauden toisen SM-rallin ykköseksi Mikkelissä. SM-tason yleiskilpailun voitto oli Lindholmille uran kolmas. Skoda Fabia R5 Evolla ajava kaksikko nousi rallin johtoon kilpailun kolmannen erikoiskokeen jälkeen ja piti paikkansa maaliin asti. Eroa toiseksi ajaneeseen Teemu Asunmaahan kertyi 14,8 sekuntia.

– Aika vaikea päivä takana, mutta olo on nyt helpottunut. Se suhde, joka meillä on johdettujen kisojen ja voittoihin päätyneiden kisojen välillä oli surkea, mutta nyt se on taas hieman parempi, Lindholm hymyili maalissa.

– Reitillä oli tänään eilisen lumisateen jälkeen paljon irtolunta ja vaikeita paikkoja ajaa kovaa. Tämä reitti vaati törkeän paljon luottoa autolta: auton perä ei näissä olosuhteissa saanut lähteä yhtään irtolumelle.

– Ja pito vaihteli tänään paljon. Joillakin teillä pitoa oli paremmin kun taas toisilla selvästi vähemmän. Rengas toimi meillä tänäänkin hyvin, Lindholm muistutti.
Lindholm sanoo, että hän on omaan ajoonsa tyytyväinen. Voiton nuori suomalaiskuljettaja ratkaisi ajamalla viisi perättäistä pohja-aikaa, joiden tuloksena sekunnin tappioasema kääntyi 15,2 sekunnin johtoasemaksi.

– Sellaista järkevää ja kontrolloitua ajoa koko päivän. Täydellä fokuksella ja kovaa sai ajaa koko ajan. Ei tässä sarjassa mitään ilmaiseksi saa. Se nähtiin taas tänään, Lindholm muistutti. Voittonsa ansiosta Lindholm nousi SM1-luokan SM-pisteissä kolmannelta sijalta toiseksi.

– Jos Teemu (Asunmaa) olisi täällä voittanut niin ero olisi kasvanut merkittävästi suuremmaksi. Tärkeä voitto siis sarjaa ajatellen. Nyt on hyvä fiilis lähteä ensi viikolla Ruotsin MM-ralliin.

Epäviralliset lopputulokset SM Vaakuna-ralli, Mikkeli:

1. Emil Lindholm – Mikael Korhonen Skoda Fabia R5 Evo 1:03:07,0
2. Teemu Asunmaa – Jani Salo Skoda Fabia R5 Evo + 14,8
3. Mikko Heikkilä – Henri Arpiainen Skoda Fabia R5 + 44,2

Epäviralliset SM-pisteet SM1-luokka:

1. Teemu Asunmaa Skoda 52
2. Emil Lindholm Skoda 45
3. Eerik Pietarinen Skoda 35

Mitä tulee ottaa huomioon kattokoteloa valitessa?

Kattokotelolla eli suksiboksilla saat kuljetettua kaikki harrastusvälineet viemättä tilaa auton sisältä.

Kattokotelolla kuljetat kätevästi ja turvallisesti kaikki talven hiihtovarusteet, sukset, lumilaudat ja muut harrastusvarusteet viemättä ylimääräistä tilaa auton sisältä. Laadukas kattokotelo on kestävä ja pitkäaikainen ratkaisu kaikenlaisiin kuljetustarpeisiin ympäri vuoden, ei pelkästään hiihtolomakautena, vaikka kattokoteloista yleisesti puhutaankin suksibokseina.

Kattokotelon valinnassa on ensisijaisesti kiinnitettävä huomiota siihen, mitä  kotelossa pääasiallisesti on tarkoitus kuljettaa. Murtomaasuksille tarvitaan pisin mahdollinen kotelomalli, kun taas laskettelusukset ja lumilaudat mahtuvat lyhyempään malliin. Helppoutta ja nopeutta arvostava valitsee pikakiinnikkeillä varustetun kotelon, jonka asentamiseen ei tarvita ylimääräisiä työkaluja. Molemmilta puolilta aukeava ja keskuslukituksella varustettu kotelo on huomattavasti käytännöllisempi, ja sen kiinnittäminen ja kuorman käsittely on helpompaa.

Kattokotelo kiinnitetään auton taakkatelineisiin, joten on syytä varmistaa kotelon ja  telineiden  yhteensopivuus hyvissä ajoin ennen reissuun lähtöä. Kaikki kuorma mitä kattokotelossa kuljetetaan, on  kiinnitettävä huolellisesti niille tarkoitetuilla kiristyshihnoilla. Muista pitää kotelon avaimet hyvässä tallessa esimerkiksi auton hanskalokerossa.

Veikkausliiga ja Fixus jatkavat yhteistyötä

Veikkausliiga ja Fixus jatkavat keväällä 2019 käynnistynyttä yhteistyökumppanuuttaan. Molemmat osapuolet ovat olleet tyytyväisiä tähän mennessä toteutettuun yhteistyöhön.

Veikkausliigan ja Fixuksen valtakunnallinen yhteistyö sai kelpo startin kaudella 2019. Veikkausliiga on väkevässä nosteessa kaikilla tärkeillä mittareilla, ja yhteistyön jatkaminen toimialansa johtavan brändin kanssa myös kaudella 2020 nostaa Veikkausliigan profiilia entisestään, iloitsee Veikkausliigan liiketoiminnan kehitysjohtaja Ville-Mikko Korkka.

Veikkausliiga ja suomalainen jalkapallo yleisesti ovat viimeisen vuoden aikana tarjonneet koko Suomen kattavasti huikeita onnistumisia ja tätä kautta yhteistyökumppanin näkökulmasta tärkeitä kontakteja, joten yhteistyön jatko oli meille helppo päätös, kertoo Fixus-ketjun ketju- ja markkinointipäällikkö Tuomo Koukkari.

Veikkausliiga on suomalaisen jalkapallon miesten pääsarja ja pääsarjan järjestävä organisaatio. Veikkausliigan muodostavat ja sitä hallinnoivat Veikkausliigassa pelaavat kaksitoista eri puolilta Suomea tulevaa seuraa. Veikkausliigan tehtävä on seurojen ja niiden toimintaedellytysten kehittäminen sekä sarjan markkinointi Veikkausliigan aidon ja avoimen arvopohjan mukaisesti.

Väärin kuultu nuotti pudotti Lindholmin SM1-luokan kärkipaikalta kolmanneksi

Fixus-ketjun tukema Emil Lindholm Arctic Lapland Rallyssa tammikuussa 2020.

Arctic Lapland -rallin SM1-luokan voitossa vielä ennen viimeistä erikoiskoetta kiinni ollut GRX Teamin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen ajoivat viimeisellä EK:lla hankeen ja putosivat SM1-luokassa kolmanneksi ja rallin yleiskilpailussa neljänneksi. Avausosakilpailun jälkeen Lindholm jatkaa kauttaan SM1-luokan SM-pisteiden kolmantena.

GRX Teamin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen saapuivat pettyneinä kuljettajina Arctic Lapland -rallin maaliin. Haarukassa ollut SM1-luokan voitto vaihtui rallin viimeisellä EK:lla dramaattisesti SM1-luokan kolmanteen ja yleiskilpailun neljänteen sijaan.  Niskavaaran (19,97 km) EK:lla Lindholm kuuli nuotin väärin, ajoi uuden Skodansa kovasta vauhdista hankeen ja menetti harmittavassa rytäkässä puolitoista minuuttia ylimääräistä aikaa.

– Kuulin nuotin vain väärin. Masentava fiilis. Pahoittelut kaikille yhteistyökumppaneilleni. Okei, tuuria kävi siinä, että pääsimme EK:lta edes maaliin ja SM-sarjan kannalta nämäkin pisteet ovat tärkeitä. SM-sarjassa mitään ei ole vielä menetetty. Mutta, mutta. Ei tällaista olisi saanut tapahtua, Lindholm ruoti itseään.

Lindholm johti SM1-luokkaa avauspäivän jälkeen ja ajoi rallissa yleiskilpailun kakkosena. Kilpailun kymmenelle EK:lle suomalaiskuljettaja kellotti luokassaan kuusi pohja-aikaa.

– Nuotteihini pitää tehdä muutoksia. Nämä kaksi nuottiani edustavat täysin eri nopeusluokkaa, mutta ne kuulostavat foneettisesti samanlaisilta. Meillä oli ainakin 50 km/h ylinopeutta siihen mutkaan. Oli onni, että auto pysyi penkkojen välissä pyörillään. Sen oikea etupyörä jäi lumivallin päälle, peruutin ja pääsimme nopeasti jatkamaan matkaa. Mutta moottorin ilmansuodatin oli lumesta täysin tukossa, joten jouduimme pysähtymään ja puhdistamaan sen.

– Fiilis on nyt surkea, mutta kausi jatkuu. Se oli itseäni huojentava tieto, että tällaisessakin seurassa vauhtini riittää. Yritetään seuraavassa kisassa uudelleen, Lindholm sanoo.

Ralli SM-sarja jatkuu kolmen viikon kuluttua 7.-8. helmikuuta SM Vaakuna-rallilla Mikkelissä. Sarjassa ajetaan kaikkiaan kuusi SM-osakilpailua. Kausi päättyy 25.-26. syyskuuta Pohjanmaa-ralliin Seinäjoelle.

SM Arctic Lapland Rally Rovaniemi, epäviralliset lopputulokset:

  1. Kalle Rovanperä – Jonne Halttunen Toyota Yaris WRC 1:38:02,8
  2. Teemu Asunmaa – Jani Salo Skoda Fabia R5 EVO + 3:27,6
  3. Eerik Pietarinen – Miikka Anttila Skoda Fabia R5 EVO + 4:15,9
  4. Emil Lindholm – Mikael Korhonen Skoda Fabia R5 EVO + 4:38,9
  5. Esa Ruotsalainen – Jukka Ruotsalainen Skoda Fabia R5 EVO + 5:58,8
  6. Niclas Grönholm – Antti Linnaketo Skoda Fabia R5 + 7:41,5

SM1-luokan pistetilanne 1/6 osakilpailua:

  1. Teemu Asunmaa Skoda Fabia R5 EVO 34
  2. Eerik Pietarinen Skoda Fabia R5 EVO 25
  3. Emil Lindholm Skoda Fabia R5 EVO 20

Parempi tapa startata talviaamuun

Defan sisätilalämmittimet, akkulaturit ja moottorinlämmittimet takaavat paremman tavan startata talviaamuun.

Harva asia on yhtä ärsyttävä kuin paksun jääkerroksen raaputtaminen tuulilasista ennen istumista jääkylmään autoon. DEFA:n autolämpöjärjestelmällä voit unohtaa kaiken tuon.

DEFA-moottorinlämmitin vähentää moottorin kulumista, laskee polttoaineenkulutusta ja vähentää haitallisia päästöjä. Polttoaineenkulutus pienenee jopa 24% ja päästöt pienenevät jopa 71%. Sisätilanlämmitin puolestaan poistaa jään/huurteen auton laseista, vähentää kiirettä ja tekee sinusta paremman ja turvallisemman kuljettajan. Luonnollisesti sisätilanlämmitin myös lämmittää auton ohjaamon tehden matkaan lähdöstä mukavampaa.

Akku kaipaa huoltoa ja ylläpitoa siinä missä muukin auto

Akun lataustarve voidaan hoitaa erillisellä akkulaturilla aina tarpeen niin vaatiessa tai kiinteällä akkulaturilla säännöllisesti. Kuluttajan kannalta kiinteä akkulaturi on erittäin käyttäjäystävällinen ja helppo tapa varmistua akun riittävästä lataustilasta.

DEFA:n valikoimasta löytyy erilaisia kiinteitä akkulatureita kuluttajien kaikkiin käyttötarpeisiin. Yksinkertaisimmillaan kiinteä akkulaturi asennetaan autoon ja sitä käytetään liittämällä tuttu vihreä johto auton pistokkeeseen, jolloin auton akku latautuu yön aikana ilman muita erillisiä toimenpiteitä. Autoihin joissa on tehdasasennettu tai jälkiasennettu polttoainekäyttöinen lisälämmitin, tulisi aina asentaa kiinteä akkulaturinsarja lisävarusteena.

DEFA-tuotteet löydät liikkeistämme kautta maan tai verkkokaupastamme Fixusnetistä. Asennukset onnistuvat puolestaan helposti ja edullisesti lähimmällä Fixus-korjaamolla.

Autoform-kattokotelovalikoima päivittyy neljällä uudella mallilla

Autoform kattokotelouutuudet aukeavat molemmilta puolilta, suksiboksi, kattokotelo

Autoform-kattokoteloille on ominaista vakaus ja taattu ruotsalainen laatu sekä pohjoismaisen ilmaston kestävä valmistusmateriaali. Kattokotelovalikoima on päivitetty useilla yksityiskohtaisilla parannuksilla ja uusilla malleilla.

Innovatiivisin parannus on uusi pikakiinnike Quick Grip 2.0, joka on helppo käsitellä ja asentaa. Siinä on uusi sisäänrakennettu turvatoiminto, joka saa käpälät tarttumaan oikean suuruisella voimalla taakkatelinetankojen ympärille. Uusi Quick Grip 2.0 sopii 25 – 100 mm:n levyisille taakkatelinetangoille. Muita parannuksia ovat lukon suojaus, oranssi lukituslaite ja uudet kuormaliinat kaikissa malleissa.

Nordic Loader Premium -kattokotelossa kannen sisäpuoli on valkoinen, jolloin uudella anturilla varustettu led-sisävalaisin heijastuu paremmin. Lisäksi siinä on matto äänenvaimennusta varten sekä kuorman kiinnitystä helpottava tavaraverkko.

H22- ja H20-sarjan koteloissa on päivitetty moderni muotoilu, joka sopii paremmin nykypäivän automalleihin. Niissä on korkeamman tilavuuden ansiosta isompi kuljetuskapasiteetti, esim. H22-mallissa 500 litraa. H20-malli soveltuu 200 cm:n mittaisena paremmin lyhytkattoisille autoille. Molempiin malleihin on lisätty taakse aukko auton antennia varten.

M22-kattokotelo on tilavuudeltaan 390 litraa, ja 225 cm mittaisena se soveltuu täydellisesti hiihtosuksien kuljetukseen.

Koteloiden valmistusmateriaali on iskun- , lämmön- ja UV-säteilyn kestävää ABS-muovia, joka on täysin kierrätettävä ja ympäristöystävällinen. Autoform-kattokotelot ovat City Crash -hyväksyttyjä ja niillä on 5 vuoden takuu. Kaikki uudet kotelomallit aukeavat molemmin puolin kiinnityksen ja kuormaamisen helpottamiseksi.

Hauskaa joulua ja onnellista uutta vuotta!

Fixus-ketju toivottaa hauskaa joulua ja onnellista uutta vuotta 2020!

Kaikki toimipisteemme ovat pyhäpäivinä suljettuina, muut joulun ja uudenvuoden poikkeusaukioloajat kannattaa tarkastaa myymälä- ja korjaamokohtaisesti. Fixus Tieturva sekä verkkokauppa Fixusnet.fi palvelevat myös pyhäpäivinä.

Fixus Suomen koripallomaajoukkueiden matkaan

Suomen johtava autovaraosa-, lisävaruste- ja huoltopalveluketju Fixus on solminut yhteistyösopimuksen Susijengin ja Susiladiesin kanssa. Lisäksi Fixus-ketju lähtee tukemaan nuorten Pohjoismaiden mestaruuskisoja. Sopimus on kestoltaan 1+1 -mittainen.

Koripalloliiton myyntijohtaja Timo Vertio on tyytyväinen uudesta ja laaja-alaisesta yhteistyöstä, joka kohdistuu useisiin maajoukkueisiin.

– Ensimmäiset neuvottelut yhteistyöstä käytiin jo keväällä 2017. On hienoa, että olemme pitkäjänteisellä työllä pystyneet osoittamaan yrityksille, että Susijengin kohdalla kyse ei ollut vain hetkellisestä ilmiöstä. Myös se, että Fixus lähtee mukaan naisten ja nuorten maajoukkueiden toimintaan osoittaa, että kumppanimme jakavat kanssamme samanlaisen arvopohjan, Vertio avaa.

Fixuksen ketju- ja markkinointipäällikkö Tuomo Koukkari näkee uudessa yhteistyökumppanuudessa monia positiivia asioita.

– Yhteistyö sopii erittäin hyvin Fixus-ketjun tavoitteisiin, kuten mm. tunnettuuden kasvattamiseen ja ketjun kattavuuden esiin tuomiseen, onhan suomalainen koripallo, Susijengin johdolla, lyönyt itsensä läpi koko Suomen mittakaavassa – aivan kuten Fixus-ketjun palveluverkosto.

Fixus Center Seinäjoki on avattu!

Fixus Center Seinäjoki, Fixus myymälä, Fixus liike, varaosamyymälä, autokorjaamo, huoltokorjaamo

Seinäjoelta saat varaosat, tarvikkeet, lisävarusteet, renkaat, vanteet, öljyt ja kemikaalit sekä kevyelle että raskaalle kalustolle. Lisäksi valikoimista löytyy runsaasti perus- ja erikoistyökaluja sekä korjaamolaitteita.

Myymälän yhteydessä toimii myös Fixus-korjaamo, joka tarjoaa huolto- sekä korjauspalvelut henkilö- ja pakettiautoille merkistä ja mallista riippumatta.

Tervetuloa avajaisiin 7.-9.11.!

Aukioloajat:
Ma-pe 8.00-17.00, la 10.00-14.00

Yhteystiedot:
Nurmontie 113, 60510 Seinäjoki
www.fixus-seinajoki.fi

Myymälä:
Puh. 010 650 7060
Avoinna: ark. 8-17, la 10-14

Huolto:
Puh. 010-650 7077
Avoinna ark. 8-16

Löydä Fixus myös somesta!

Osta nyt, maksa myöhemmin Fixus Laskulla!

Juuri nyt saat 60 päivää korotonta maksuaikaa valitessasi huoltosi tai varaosaostoksesi maksutavaksi osamaksun. Kampanja on voimassa vuoden loppuun asti Fixus-korjaamoissa ja myymälöissä. Kampanja ei koske verkkokauppaa.

Katso lisää täältä!

Syksyn sulkapäivät

Sulkapäivät pyyhkijänsulat

Pyyhkijänsulat kannattaa vaihtaa vähintään kerran vuodessa tai viimeistään silloin kun näkyvyys heikentyy oleellisesti. Kun sulat jättävät tuulilasiin raitaa tai kalvoa tai pomppivat lasilla kuivuuttaan, on vaihdon aika. Mikäli pyyhkijän kumi on jo rispaantunut tai irti kokonaan, sulat on syytä vaihtaa välittömästi suurempien vahinkojen välttämiseksi. Jos ajokilometrejä kertyy paljon, esim. yli 40 000 km vuodessa, on hyvä suositus  vaihtaa sulat aina keväisin ja syksyisin.

Tervetuloa sulkakaupoille Fixus-liikkeisiin kautta maan!

Syksyn sulkapäivät:

Pe 30.8.2019 Mäkiosat Oy, Kärsämäki, Sulkapäivä ja uuden myymälälaajennuksen avajaiset
To 5.9.2019 Fixus Kitee
Pe 6.9.2019 Fixus Joensuu
Ma 16.9.2019 Virtasenkauppa.fi, Salo
To 19.9.2019 Ylöjärven Autovaraosa Oy
Pe 20.9.2019 Tammer Diesel Oy, Jämsä
To 26.9.2019 Ilmari Mäkinen Oy, Pori
Pe 27.9.2019 Kokemäen Varaosa Oy
La 28.9.2019 Fixus Somero
Ke 2.10.2019 Jyväskylän Varaosakeskus Oy
To 3.10.2019 Fixus Mikkeli
Pe 4.10.2019 Fixus Lahti, Sulka- ja valopäivä
To 10.10.2019 Varaosatalo Vitikainen, Varkaus
Pe 11.10.2019 Automestarit Oy, Savonlinna
To 17.10.2019 Kouvolan Automaalit T.Keränen, Kotka
Pe 18.10.2019 Auto-Pro Kouvola
Pe 25.10.2019 Järviseudun Varaosa Oy, Alajärvi
Pe 1.11.2019 Fixus Lappeenranta
To 7.11.2019 Fixus Center Seinäjoki, Sulkapäivä ja myymälän avajaiset
Pe 8.11.2019 Auto-Pro Kuusankoski

Hankookin nastarengas odotetusti kolmen parhaan joukkoon TM:n talvirengastestissä

Hankook Winter iPike RS2:n suunnittelun kulmakivenä on käytetty Hankookin 2017 avaamaa Ivalon testikeskusta, jotta rengasta on voitu kehittää ja testata juuri siellä missä sen on oltava parhaimmillaan: Suomen talvessa!

Nyrkkisääntönä erinomaisen renkaan tunnistamisesta on katsoa miten tasaisesti se suoriutuu kärkisijoille eri osa-alueista. Hankookin tapauksessa huonoin sijoitus nastarenkaiden joukosta yksittäisessä lumi- tai jäätestissä oli 4. sija. Huomionarvoista myös on, että Tekniikan Maailman talvirengastestien keskiarvo kolmelta vuodelta Hankookin nastarenkaalle on komeat 9,5/10 ajettavuudesta jäällä ja lumella, joten testimenestystä voi odottaa jatkossakin!

”Hankookin jääpito on talvirengasmarkkinoiden kärkeä. Renkaan käytös on eri tilanteissa loogista ja se ohjautuu varmasti.”
– Tekniikan Maailma 17/2019, rengastestin 3. sija

Katso lisää Hankookin talvirenkaista rengasesitteestämme.

Lindholm ja Korhonen värikkäiden vaiheiden jälkeen rallin SM-pronssille

Fixus-ketjun tukema Emil Lindholm ajaa Turun SM-rallissa peltojen keskellä tiellä sora lentäen

Fixus-ketjun tukeman GRX Teamin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen saavuttivat kauden viimeisessä SM-rallissa ennakkotavoitteensa. Kaksikko nousi värikkäiden vaiheiden jälkeen SM1-luokan pronssimitaleille. Rallia perjantaista alkaen johtanut Lindholm menetti kilpailun kärkipaikan rallin kolmanneksi viimeisellä EK:lla, jolla Volkswagen liukui ojaan ja jäin ojan penkkaan pohjastaan kiinni. Tilanteessa kului lähes kolme minuuttia ja pronssimitalit olivat hetken aikaa uhattuna. Kanssakilpailijan ulosajo kilpailun toiseksi viimeisellä EK:lla nosti kaksikon takaisin viidenneksi – sijalle, joka varmisti mitalit.

Lindholm sanoo, että mitali oli se, mitä tavoittelemaan lähdettiin, mutta ne olisi voinut saavuttaa toisella tavalla.
– Pitkän suoran päässä oli liukas jarrutus, johon todennäköisesti ajoin liian kovaa. Auto ei vain pysähtynyt ja se liukui ojaan. Paikalla oli paljon katsojia, joista vain muutama innostui nostamaan meitä ojasta. Siksi aikaa kului paljon.
– Olen melko varma, että ulosajo olisi ollut pelastettavissa, jos olisin vain raa ´asti kääntänyt sisämutkaan ja vetänyt vedolla käsijarrusta auton poikittain. Jarrutuksen loppuvaiheessa oli hieman epätodellinen fiilis, joten en halunnut ottaa riskiä, päästin auton ojan reunalle ja nyt kävi näin. Turha jossitella, ehkä seuraavalla kerralla, Lindholm muistuttaa.
Lindholm sanoo, että rallin perjantai-illan ja lauantain aamupäivän pätkät olivat liukkaita.
– En ottanut riskejä vaan ajoin omaa vauhtiani. SM-pronssimitalit ovat tästä kaudesta ihan ok. Omia virheitä pitää jatkossa saada vähemmälle, ja sen eteen pitää tehdä työtä.  Ensi vuosi on vielä avoin, mutta uskoisin että ralli SM-sarjan päälle tulevaa ajo-ohjelmaa rakennetaan. Toiveissa olisi päästä ajamaan muutama kisa ulkomaille tätä kautta enemmän, mutta sen näkee sitten myöhemmin.

Yleiskilpailun lopputulokset; Mad-Croc SM-ralli Salo-Turku

1. Teemu Asunmaa – Jani Salo Skoda 50:34,2
2. Juha Salo – Topi Luhtinen Skoda + 7,2
3. Jari Ketomaa – Henri Arpiainen Ford + 56,5
4. Juhana Raitanen – Marko Salminen Skoda + 2:35,8
5. Emil Lindholm – Mikael Korhonen Volkswagen + 2:36,9

SM1-luokan loppupisteet:

1. Teemu Asunmaa – Jani Salo Skoda 139,5
2. Juha Salo – Topi Luhtinen Skoda 133
3. Emil Lindholm – Mikael Korhonen Volkswagen 82
4. Jari Ketomaa – Henri Arpiainen Ford 79,5
5. Kristian Kiviniemi – Enni Mälkönen Skoda 66

Uutuutena Bluetooth-pipo ja kosketusnäyttösormikkaat sekä oranssi Bluetooth-pipo LED-valolla

Bluetooth-pipo ja kosketusnäyttösormikkaat
Bluetooth-pipo pitää sinut lämpimänä samalla, kun kuuntelet musiikkia ja vastaat puheluihin hands-free -toiminnon avulla! Mukana myös kosketusnäyttösormikkaat. Katso verkkokaupassa.

Bluetooth-pipo LED-valolla, oranssi huomioväri
Nyt saat LED-valolla ja bluetooth-kuulokkeilla varustetun pipon myös oranssilla huomiovärillä. Pipon sisällä on langattomat kuulokkeet ja etuosassa laadukas LED-valo. LED-valo on erittäin kirkas ja siinä on 3 eri kirkkausastetta. Katso verkkokaupassa.