Fixus-brändi uudistuu

Fixus-ketjun brändi uudistuu! Haluamme viestiä entistä vahvemmin olevamme asiantunteva ja asiansa osaava ketju, jonka puoleen asiakkaamme on helppo kääntyä kaikissa autoasioissaan.

Fixuksen brändin ytimessä on helppous. Fixus on ymmärrettävä ja mikä tärkeintä, suomalaista autokansaa ymmärtävä. Kansa nimittäin tietää kyllä, fiksu pääsee helpommalla. “Ei” on meille tuntematon sana. Emme totea edes ”miksipä ei”. Kun meiltä kysytään, voiko mitä tahansa korjata tai huoltaa, vastauksemme tulee kuin Fixuksen hyllyltä, osientuntijan varmuudella: “Se on heleppo kyllä.”

Fixus-ketjun tehtävänä ja tavoitteena on varmistaa huoleton autoilu kaikille teille ja tehdä auton huoltamisesta melkein kivaa. Fixukselta asiakas saa huollot ja korjaukset kaikkiin merkkeihin – aina helposti ja luotettavasti. Fixus haluaa olla hymyilevien kuskien ja kehräävien autojen luottohuolto, joka tarjoaa palvelua, jota suositellaan kaverille ja hintoja, jotka jokainen ymmärtää.

Brändin ydin on kokemus helppoudesta

Fixusen uusi brändi puhuttelee niin järkiautoilijoita, autoista kiinnostuneita kuin niitäkin, joille auto on vain välttämätön kulkuväline. Uusi slogan ”Helppo kyllä.” tuo esiin ketjun rennon ammattimaista toimintaa: mikä tahansa autoihin liittyvä haaste hoituu kuntoon ketjun ammattilaisten käsissä ja asiakkaat voivat huoletta jättää autonsa heidän hoivaansa.

Fixus tarjoaa helppouden kokemuksen määrittelemällä sen aina joko aidon empatian tai reilun asiantuntijuuden kautta. Aito empatia takaa ymmärretyksi tulemisen ja helpotuksen tunteen – mielenrauhan. Kaikki järjestyy ja autoni tulee kuntoon. Asiakas ja hänen autonsa kohdataan yksilöinä merkistä ja vuosimallista riippumatta.

Keskiössä asiantuntijuus

Fixus on asiakkaalle autoalan asiantuntija. Reiluna asiantuntijana Fixus tuntee suomalaiset, autot ja niiden osat kuin omat taskunsa – siksi se on helppo valita. Reiluun asiantuntijaan voi luottaa ja sellaisen kanssa on turvallista toimia.

Asiantuntijuus näkyy lempeänä opastamisena ja asiakkaan edun mukaisten neuvojen ja suositusten antamisena. Päätösvalta on aina asiakkaalla. Fixuslaiset aidosti innostuvat autoista; innostus saa näkyä, vaikka asiakasta opastetaan autoasioissa lempeästi ja kärsivällisesti. Jokainen fixuslainen saa kuulostaa aidolta itseltään, kunhan muistaa roolinsa asiakkaan auttajana. Olipa asiakkaan tarve mikä tahansa, ratkaisu tulee kuin Fixuksen hyllyltä. Tähän kiteytyvät myös uudet hashtagimme #Asiakkaantuntija ja #Osientuntija.

Fixus kuuntelee asiakkaitaan – myös rivien väleistä. Viestintä sekä brändin että fixuslaisten taholta vastaa asiakkaiden aitoihin tarpeisiin. Suoruus ja selkeys on jo ystävällisyyttä itsessään: sitä täydentää vuorovaikutteinen viestintä ihmiseltä ihmiselle.

Kattavaa näkyvyyttä uudelle brändi-ilmeelle

Brändiuudistus tulee näkymään sekä valtakunnallisissa medioissa että sosiaalisessa mediassa vahvasti heti touko-kesäkuun vaihteessa viikoilla 21-26. Paikallisesti näkyvyys tulee vaihtumaan pikkuhiljaa.

Etsi sinulle lähin toimipiste

Korjaamot, tai varaa aika suoraan huoltolaskurista.
Myymälät, tai käy verkkokaupassamme ja tilaa varaosat tai muut tuotteet suoraan kotiisi.