Fixus-korjaamo STS Evitskog korjaa autot uusista aina museoikäisiin asti

Fixus-korjaamo STS Evitskog sijaitsee Kirkkonummen pohjoisosassa lähellä Lapinkylää. Lähiseudun asukkaat ovat löytäneet palvelun hyvin, ja monet asiakkaista tulevat myös Espoosta, Siuntiosta ja Helsingistä asti. Asiakkaat arvostavat korjaamon työnlaatua, hyvää palvelua sekä kohtuuhintaisuutta.
Fixus-korjaamo STS Evitskog huoltaa ja korjaa kaikki autot. Korjaamo on varustettu tarvittavin nykyaikaisin korjaamolaittein ja kaikki korjaustoimet pystytään suorittamaan. Erikoistyökaluja saadaan tarvittaessa hankittua nopeasti toisista Fixus-korjaamoista. Korkeat tilat mahdollistavat myös raskaan kaluston, matkailuautojen ja pakettiautojen huoltamisen.
Autohuollon lisäksi korjaamo toimii yleiskorjaamona monille kodin pienkoneille, kuten ruohonleikkureille ja lumilingoille. Korjaamon toiminnasta vastaa Jan Jepsen. Palvelua on saatavilla suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi, englanniksi ja saksaksi. Alkujaan lentomekaanikoksi kouluttautunut, nykyisin lentokoneinsinööri (Lisensed Aircraft engineer) Jan Jepsen korjasi autoja lähinnä harrastusmielessä Tanskan länsirannalla. Vierailut äidin synnyinseuduilla Kirkkonummella ja kumppanin löytyminen Suomesta johtivat kuitenkin pysyvään muuttoon Suomeen. Samassa yhteydessä vanhasta harrastuksesta tulikin uusi työ, kun autokorjaamo STS Evitskog perustettiin vuonna 2008.
Erikoisuutena museoautojen huolto ja korjaus
Erikoisuutena korjaamo huoltaa ja korjaa muun muassa Gårdskullan kartanon museoajoneuvoja. Yhteistyö sai alkunsa korjaamoasiakassuhteesta ja keskustelun aikana ilmenneestä yhteisestä autoharrastuksesta. Huollettavaan autokokoelmaan sisältyy muun muassa Willys Jeep, Mercedes-Benz SLC, Triumph TR4, VW T-2, VW kupla, Porsche 911 jne. Triumph TR4 -ajoneuvon korjauksien kohdalla yksityiskohtana oli muuttaa moottori toimimaan lyijyttömällä polttoaineella. Ajoneuvojen siirrot korjaamolle tapahtuvat pääosin omistajien toimesta ajaen. On nostalgiaa parhaimmillaan, ajaa kauniilla säällä kapeilla ja mutkaisilla asfalttiteillä tuulen kohinaa ja moottorin ”laulua” kuunnellen.
Janin mukaan museoajoneuvojen huollot ja korjaukset tuovat vaihtelua uudemman autokannan rinnalle. Autojen hoidot voidaan usein ajoittaa korjaamon hiljaisimpiin hetkiin, jolloin korjaamon käyttöastetta saadaan parannettua. Työ on mielenkiintoista ja vaatii kärsivällisyyttä sekä erityistä huolellisuutta.
Museoautojen huoltoihin ja korjauksiin tarvitaan usein vanhempia työkaluja ja testilaitteita. Näitä Janilta löytyy tarpeiden mukaan. Teknistä osaamista on oltava esimerkiksi kaasuttimien säätötöissä ja erilaisissa sähköjärjestelmien töissä. Moniko asentaja ymmärtää nykyään magneettojen, kärjellisten sytytysjärjestelmien toiminnasta? Töihin tarvittavia varaosia löytyy oman Fixus-kauppiaan kautta ja vanhojen autojen erikoismyymälöistä. Varaosia on etsittävä välillä ulkomaita myöten. Ongelmia esiintyy eniten erilaisten tiivisteiden hankintojen osalta.
Huomioitavaa Janin korjaamotoiminnassa oli erityisesti se, että asiakas- ja korjaamotilat olivat silmiinpistävän siistit. Kaikilla tavaroilla oli oma paikkansa eikä ylimäärisiä, vanhoja ja käytettyjä osia ei ollut näkyvissä. Tästä korjaamosta on turha etsiä roskia muualta kuin roska-astiasta. Lentokoneinsinööritausta tuli hyvin esiin parhaillaan jarrukorjauksessa olevasta autosta, jossa työn jälki ja siisteys oli esimerkillistä. Ei ihme, että korjaamo on hyvässä maineessa asiakkaiden keskuudessa!
Uusi liikenneturvallisuutta parantava GPS-nopeusnäyttö nopeuden tarkkailuun

Tuotevalikoimamme on laajentunut digitaalisella K27-nopeusnäytöllä. Digitaalinen GPS-nopeusnäyttö sopii lähes kaikkiin 12/24V ajoneuvoihin. Nopeuden seuraamisen helpottuessa myös liikenneturvallisuus paranee, kun katsetta ei tarvitse laskea alas mittaristoon. Näyttö soveltuu mainiosti myös ajo-opettajille opetusajoneuvon nopeuden tarkkailuun.
Laite on erittäin kevyt ja siinä on 2,2” näyttö. Asentaminen auton USB-pistokkeeseen on helppoa (Plug & Play) ja mikäli autossa ei ole USB-pistoketta, on esimerkiksi USB-laturi 929-USB2 saatavilla lisävarusteena. Nopeusnäyttö kiinnitetään kojetauluun imukuppikiinnikkeellä tai kaksipuolisella tarralla.
Näytön tiedot: ajoneuvon nopeus, kompassi, ylinopeusvaroitin, väsymysmuistutus, satelliittien määrä, kirkkauden manuaalinen tai automaattinen säätö, hälytysäänen katkaisin ja automaattinen virrankatkaisu. Valittavissa kilometri- tai mailinäyttö.
Pakkauksen sisältö: digitaalinen nopeusmittari, USB-kaapeli (pituus 2,5 m), kaksipuolinen tarra, imukuppikiinnike ja käyttöopas.
Ensiapulaukku autoon on halpa lisäturva tien päällä

Autoilijan on hyvä varautua siihen, että tien päällä saattaa joskus sattua. Ensiapulaukku autoon onkin aina kannattava hankinta. Cederrothin innovatiivinen, mukaan otettava ensiapulaukku on aina käyttövalmiina auton lisäksi esimerkiksi mökille, matkailuautoon, veneeseen ja tietysti myös kotiin. Vamman hoito tai veren tyrehdyttäminen ajoissa saattaa usein estää lisävahingot kudoksissa ja tehdä vammasta pienemmän kuin ilman ensiapuhoitoa, ja puhtaat ensiaputarvikkeet estävät haavan tulehtumisesta aiheutuvat ongelmat. Oikein ajoitettu ja asetettu paineside saattaa jopa pelastaa henkiä!
Alta löydät viisi syytä sille, miksi mukaan otettava ensiapulaukku on hyvä pitää aina lähettyvillä:
Nopea apu tarvittaessa
Cederrothin ensiapulaukun avulla apu on aina lähellä. Mukaan otettavat ensiapulaukut sopivat myös erinomaisesti yrityksen ajoneuvoihin tai työpaikan ulkopuolella tehtäviin riskialttiisiin töihin.
Kaikki tarvittava yhdessä paikassa
Cederroth tarjoaa hyvin varusteltuja laukkuja eri kokoluokissa. Tuotteet on pakattu läpinäkyviin muovitaskuihin, jotta ne näkyvät hyvin ja oikea tuote on helppo löytää, kun jokainen sekunti on tärkeä. Kaikkien tuotteiden mukana toimitetaan selkeät, helposti ymmärrettävät ohjeet.
Tukeva ja kestävä
Ensiapulaukut on valmistettu kovasta muovista (X-Large), kestävästä kumimaisesta materiaalista (Large, Medium, Burn) tai nailonista (Small), jotka suojaavat pölyltä, kosteudelta ja lialta. Näin ensiaputarvikkeet pysyvät hygieenisesti puhtaina ja ovat aina käyttövalmiina.
Yleissiteet älykkäillä ominaisuuksilla
Ensiapulaukuissa on Cederroth ensiapuside ja 4-in-1 steriili yleisside, neljällä älykkäällä ominaisuudella:
- Paineside voimakkaaseen verenvuotoon
- Peiteside pintahaavoihin
- Palovammaside, jossa on tarttumaton haavataitoksen pinta
- Tilapäinen tukiside
Hoitoa palovammoihin
Mukaan otettavia palovammatuotteita suositellaan, jos lähistöllä ei ole saatavilla vettä. Kaikissa Cederrothin ensiapulaukuissa (paitsi pienissä) on vähintään yksi jäähdyttävä palovammataitos, joka jäähdyttää palovamman nopeasti, rajoittaa vamman leviämistä ja lievittää kipua.
Cederroth-ensiaputarvikkeet löydät Fixus-myymälöistä kautta maan sekä tietysti myös verkkokauppa Fixusnetistä.
Valikoimamme kasvaa auton takaluukun sähkömoottoreilla

Olemme laajentaneet tuotevalikoimaamme auton takaluukun sähkömoottoreilla, joita käytetään automaattisesti avautuvissa takaluukuissa perinteisten kaasujousien sijaan.
Tuotteita on myyntiohjelmassamme tällä hetkellä noin 30 erilaista. Sopivuuksia mm. Volvo XC60, VW Tiguan, Skoda, MB. Autonvalmistajan ratkaisuista riippuen sähkömoottorit voivat sijaita joko takaluukun molemmilla reunoilla, tai vain toisella reunalla, jolloin toisella puolella on kaasujousi.
Tuotteet autoyhteensopivuustietoineen löytyvät Fixus-liikkeistä kautta maan sekä verkkokaupastamme Fixusnet.fi.
Joko sinun autossasi on uudet Valeo HydroConnect -pyyhkijänsulat?

Kevät on hyvää aikaa vaihtaa autoon uudet pyyhkijänsulat. Fixus-korjaamoilta ja myymälöistä saat uudet Valeo pyyhkijänsulat autoosi! Laadukkaat ja edulliset Valeo HydroConnect -pyyhkijänsulat kattavat jopa 96 % autokannasta. Sulkien mukana toimitetaan adapterit, joiden avulla ne saadaan sopimaan suurimpaan osaan autoista. Tuotelinjaan kuuluu kolme erilaista pyyhkimensulkaa ja yhteensä 42 eri tuotenumeroa.
HF – alkuiset ovat HydroConnect Front pyyhkijänsulkia, joiden mukana tulevien kolmen adapterin avulla sulka kattaa jopa 96% autokannasta.
HU – alkuiset ovat HydroConnect Upgrade koukkukiinnitteisiä (9 x 3 ja 9 x 4) pyyhkijänsulkia, jotka kattavat jopa 85% autokannasta.
HR – alkuiset ovat HydroConnect Rear takasulkia, joiden mukana tulevien kolmen adapterin avulla sulka kattaa jopa 96% autokannasta.
Löydä omasi lähimmästä Fixus-myymälästäsi tai Fixusnet-verkkokaupasta!
Valeo HydroConnect Front
Multikiinnitteiset pyyhkijänsulat 35 – 80 cm. Etsi autoosi sopiva sulka täältä.
Tuotekoodi | Pituus |
959-HF35 | 35 cm |
959-HF38 | 38 cm |
959-HF40 | 40 cm |
959-HF43 | 43 cm |
959-HF45 | 45 cm |
959-HF48 | 48 cm |
959-HF50 | 50 cm |
959-HF53 | 53 cm |
959-HF55 | 55 cm |
959-HF55B | 55 cm |
959-HF58 | 58 cm |
959-HF60 | 60 cm |
959-HF60B | 60 cm |
959-HF65 | 65 cm |
959-HF65B | 65 mm |
959-HF70 | 70 mm |
959-HF70B | 70 mm |
959-HF75 | 75 mm |
959-HF75B | 75 mm |
959-HF80 | 80 cm |
Valeo HydroConnect Upgrade
Koukkukiinnitteiset pyyhkijänsulat 35 – 70 cm. Etsi autoosi sopiva sulka täältä.
Tuotekoodi | Pituus |
959-HU35 | 35 cm |
959-HU40 | 40 cm |
959-HU45 | 45 cm |
959-HU48 | 48 cm |
959-HU50 | 50 cm |
959-HU53 | 53 cm |
959-HU55 | 55 cm |
959-HU55B | 55 cm |
959-HU58 | 58 cm |
959-HU60 | 60 cm |
959-HU65 | 65 cm |
959-HU65B | 65 cm |
959-HU65C | 65 cm |
959-HU70 | 70 cm |
Valeo HydroConnect Rear
Multikiinnitteiset takasulat 24 – 45 cm. Etsi autoosi sopiva sulka täältä.
Tuotekoodi | Pituus |
959-HR24 | 24 cm |
959-HR28 | 28 cm |
959-HR31 | 31 cm |
959-HR33 | 33 cm |
959-HR38 | 38 cm |
959-HR40 | 40 cm |
959-HR43 | 43 cm |
959-HR45 | 45 cm |
Tuotevalikoimamme kasvaa Brembon, Remsan ja TCMaticin varaosilla

Jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin, kesän 2023 aikana varastoomme saapuu kolme uutta linjaa. Brembon maailmankuulut jarrulevyt, laadukkaat Remsan jarrupalat sekä TCMaticin momentinmuuntimet.
Brembo on italialainen yritys, joka on erikoistunut jarrujärjestelmien suunnitteluun ja valmistukseen autoille, moottoripyörille ja raskaalle kalustolle. Brembo on yksi maailman johtavista jarrujärjestelmien valmistajista, ja se toimittaa osia monille tunnetuille automerkeille, kuten Ferrarille, Porschelle, BMW:lle, Mercedes-Benzille ja monille muille. Brembo tunnetaan laadukkaista jarruistaan, jotka tarjoavat erinomaisen suorituskyvyn ja turvallisuuden.
REMSA Eurofren Systems, S.L. on espanjalainen yritys, joka valmistaa jarruosia autoihin. Yritys perustettiin vuonna 1970, ja se on keskittynyt erityisesti jarrupalojen, -satuloiden, -levyjen ja muiden jarruosien valmistukseen. Remsa on laajentanut toimintaansa useisiin maihin, ja se toimittaa osia useille kansainvälisille autonvalmistajille sekä varaosakauppiaille.
Remsan tuotteet tunnetaan laadukkaista materiaaleista ja innovatiivisesta suunnittelusta, jotka parantavat jarrujen suorituskykyä ja turvallisuutta. Yritys noudatta myös kestävän kehityksen periaatteita valmistusprosessissaan, mikä tarkoittaa, että se pyrkii minimoimaan ympäristövaikutukset ja tuottamaan kestäviä ja ympäristöystävällisiä tuotteita.
TCMatic on espanjalainen yritys, joka on aloittanut toimintansa 2012. TCMatic on erikoistunut henkilöautojen automaattivaihteiston osiin.
Määräaikaishuolto vai vuosihuolto, tiedätkö eron?

Milloin sinun autosi on viimeksi huollettu? Entä tiedätkö minkälainen huolto sinun kannattaa varata? Auton huollon yhteydessä puhutaan yleisesti joko määräaikaishuollosta tai vuosihuollosta. Termit voivat vaikuttaa toistensa synonyymeiltä, mutta näin ei kuitenkaan ole ja niiden erot ovat tärkeää tunnistaa.
Eroavaisuudet voidaan tiivistää seuraavasti:
Määräaikaishuolto:
- Auton valmistajan määrittelemä merkki- ja mallikohtainen huolto-ohjelma autolle aika-, ajokilometrit ja auton käyttöolosuhteet huomioituna.
- Noudatettava huolto-ohjelma löytyy auton huoltokirjasta ja se voi nykyisin olla myös sähköisessä muodossa. Tehdyt määräaikaishuollot merkitään huoltokirjaan, jolloin huolto-ohjelman toteutumista pystytään seuraamaan.
- Huoltoväli voi vaihdella aika- tai kilometriperustaisesti eli huoltoväli voi olla esimerkiksi 20 000 kilometriä tai yksi vuosi riippuen siitä kumpi saavutetaan aikaisemmin.
- Huoltokohteet vaihtelevat auton merkistä, mallista ja varusteista, sekä ajosuoritteesta riippuen.
- Määräaikaishuolto-ohjelman noudattaminen säilyttää ajoneuvon valmistajan takuun myös silloin kun huolto tehdään muussa korjaamossa kuin auton merkkikorjaamoissa.
- Fixus-korjaamot suorittavat merkkikohtaiset määräaikaishuollot takuut säilyttäen.
Vuosihuolto:
- Yleisnimitys vuosittain suoritettavalle huollolle, jota käytetään yleensä hieman vanhempien eri merkkisten ja mallisten autojen ylläpidon yhteydessä.
- Vuosihuoltoon on tavallisesti koottu tärkeimmät vuosittain uusittavat ja tarkastettavat kohteet, kuten esimerkiksi moottoriöljyn, öljyn- ja raitisilmasuodattimen vaihto sekä jarrujen, valojen ja alustanosien tarkistus.
- Fixus-vuosihuolto sisältää laajat tarkistukset, joiden avulla varmistetaan, että ajoneuvo on toimintakunnossa ja turvallinen. Tarkistukset auttavat myös ehkäisemään kalliimpien korjaustarpeiden syntyä.
- Yleinen vuosihuolto ei korvaa auton virallista määräaikaishuolto-ohjelmaa.
Säännöllinen huolto ehkäisee isoja remontteja ja tekee autoilustasi ympäristöystävällisempää
Valitsit sitten kumman tahansa, auto kannattaa huoltaa säännöllisesti kerran vuodessa, vaikka ajokilometrisi jäisivät vähäisiksi. Vuosittaisten tarkastusten avulla varmistetaan, että ajoneuvo on toimintakunnossa ja turvallinen myös katsastusvälin ulkopuolella. Säännölliset tarkistukset auttavat myös ehkäisemään kalliimpien korjaustarpeiden syntyä, sillä kuluvien osien kunto ja vaihtotarve voidaan kartoittaa ennen jonkin osan äkillistä hajoamista kesken matkanteon. Myös autovalmistajien määräaikaishuolto-ohjelman mukaiset huollot hoituvat Fixus-korjaamoilla – takuu säilyttäen!
Huollettu auto on myös ekoteko. Huollettu auto tuottaa vähemmän ympäristölle haitallisia päästöjä ja kuluttaa vähemmän polttoainetta. Kysy lisää ja varaa juuri sinun autollesi sopiva huolto suoraan lähimmältä Fixus-korjaamoltasi tai suoraan netistä Fixus Huoltolaskurilla osoitteesta Fixushuolto.fi!
ESC ja iskunvaimentimet

Mikä on ESC?
Elektroninen ajonvakautusjärjestelmä eli ESC on elektroninen järjestelmä, joka on lukkiutumattomien jarrujen teknisen jatkokehityksen tulos. Sen tehtävänä on vakauttaa ajoneuvo ohjaamalla ajoneuvon jarruja sekä moottoria. ESC-anturit toimittavat tietoa ajoneuvon käyttöolosuhteista ajotietokoneelle. Kun tietokone havaitsee, että ajoneuvo on menettämässä hallinnan, kallistuu liian paljon tai kun renkaat alkavat menettää pitoa, se alkaa välittömästi vähentää moottorin tehoa moottorin hallintajärjestelmän kautta ja käyttää sitten sopivaa yksittäistä jarrua juuri oikeassa suhteessa pitääkseen ajoneuvon hallinnassa.
ESC on ollut markkinoilla vuodesta 1995 lähtien, ja vuodesta 2014 se on ollut pakollinen kaikissa EU:ssa myytävissä uusissa ajoneuvoissa. Noin 80–90 % Euroopan teillä ajavista autoista on nyt varustettu ESC-tekniikalla. Lukuisat tutkimukset ovat osoittaneet, että ESC on erittäin tehokas estämään hallinnan menetystä ja kohtalokkaita onnettomuuksia. On arvioitu, että ESC:n käyttöönoton jälkeen Euroopassa on vältetty ainakin 188 500 loukkaantumiseen johtavaa onnettomuutta ja yli 6 100 ihmishenkeä on pelastettu.
Miten ESC liittyy iskunvaimentimiin?
ESC:n tehokkuutta rajoittavat jarrujen toiminta, renkaiden suorituskyky ja ajoneuvon jousitus. Jos renkailla ei ole pitoa tiehen, ESC ei voi suorittaa tarvittavia korjaustoimenpiteitä. Hyvä pito perustuu renkaiden lisäksi hyvin toimiviin iskunvaimentimiin ja jousiin.
On tärkeää muistaa, että auton ESC on kalibroitu, kun auto oli uusi, joten mikäli iskunvaimentimet, jouset, jarrut tai renkaat ovat kuluneet tai huonolaatuiset, ESC:llä ei välttämättä ole oikeita työkaluja toimiakseen oikealla tavalla ja turvallisesti. ESC:n suorituskyvyn kannalta on ratkaisevan tärkeää, että näitä osia vaihdettaessa käytetään varaosia, jotka on suunniteltu palauttamaan ajoneuvon alkuperäiset käsittely- ja hallintaominaisuudet.
Kaikki ajoneuvojen alkuperäisosia tekevät valmistajat (OE-toimittajat), kuten KYB, ovat yhtä mieltä siitä, että iskunvaimentimet menettävät tehonsa 80 000 kilometrin jälkeen. Tämä johtuu iskunvaimentimen sisällä olevien venttiilien asteittaisesta väsymisestä. Iskunvaimentimien suorituskyky heikkenee tavallisesti hyvin huomaamattomasti, eikä kuljettaja edes välttämättä huomaa sitä.
Miksi valita KYB-iskunvaimentimet ESC-ajoneuvoihin?
KYB-iskunvaimentimet on kalibroitu niin, että ne palauttavat ESC-ominaisuudet sekä iskunvaimenninyksikön suorituskyvyn alkuperäiselle tasolle. KYB-iskunvaimentimilla varmistat, että koko jousitusjärjestelmä toimii yhdessä tarjoten uudenveroiset ja turvalliset ajo-ominaisuudet. KYB-iskunvaimentimet ovat alan ammattilaisten suosima valinta!
Fixus-ketjun tuotevalikoima kasvaa koko Gates -tuotevalikoimalla

Kaksi perinteikästä autoalan vahvaa osaajaa on aloittanut yhteistyön. Fixus-ketjun valikoimassa on nyt koko Gatesin laaja ja laadukas tuotevalikoima. Gatesilla on pitkä historia autoteollisuudessa, ja se tunnetaan kaikkien merkittävien automerkkien alkuperäisosatoimittajana. Yli 100 vuoden kokemus osien valmistuksesta takaa sen, että sopivuus ja laatu vastaavat täysin asiakkaiden tarpeita. Gates täydentää osaltaan hyvin jo olemassa olevaa moniurahihna-, vesipumppu-, kiristin-, ja rullavalikoimaamme. Lisäksi Gates tuo saataville henkilöautojen jakopään hihnasarjoja vesipumpuilla, termostaatteja ja myöhemmin myös ajoneuvokohtaisia ahdin- ja vesiletkuja.
Fixus Tieturvan palveluntuottaja Falck on nyt REDGO

REDGO syntyi aiemmin tänä vuonna norjalaisen Gjensidige Försikringin ostaessa Pohjoismaiden ja Baltian hinaus- ja tiepalvelut tanskalaiselta Falck-konsernilta. Uuden omistajan tukemana REDGO jatkaa Suomen johtavana liikkuvuuspalveluiden tuottajana ja kehittää toimintamalleja autoilevan Suomen avuksi.
Suomeen vuonna 2007 ensimmäisenä ketjuuntuvana hinausalan toimijana tullut Falck nousi markkinajohtajaksi vahvan asiakasymmärryksen voimin, ja REDGO ottaa valtikan kannettavakseen samoin opein. ”Uusi omistaja mahdollistaa sen, että pääsemme pitkäjänteisesti kehittämään uusia innovatiivisia toimintamalleja, joilla voimme helpottaa autoilevan suomalaisen arkea entistä yksilöllisemmällä palvelulla”, sanoo REDGO Finland Oy:n toimitusjohtaja Magnus Lindgren.
”Tarjoamme kuluttajille, yrityksille, kunnille ja julkisille organisaatioille ympärivuorokautisesti autoilun häiriöitä poistavia palveluita, esimerkiksi ratkaisuja vahinkojen välttämiseen ja toteutuneen vahingon minimointiin. Tehtävämme on poistaa (ammatti)autoilijoiden huolia ja helpottaa heidän arkeaan.”
Kolmasosa jatkaa matkaa omalla autollaan
REDGO tuottaa sopimuksellisia hätä- ja tiepalveluja vakuutus-, automerkki- ja yritysasiakkaille sekä tarjoaa apua kaikissa autoilun ongelmatilanteissa niin kuluttajille kuin yritysasiakkaillekin.
”Tavoitteenamme on antaa viiveetön apu autoilun ongelmatilanteissa niin, että matka voi jatkua omalla autolla. Kolmannes asiakkaistamme pääseekin jatkamaan matkaa omalla ajoneuvollaan. Asiakas tilaa avun valitsemassaan yhteyskanavassa, digitaalisesti tai puhelimitse. Joskus tilanne ratkeaa pelkällä neuvonnalla, ja jos auttajaa kaivataan paikan päälle, REDGOlla on tätä varten Suomessa yli 250 ajoneuvon kalusto”, Lindgren kertoo lisäten, että REDGOn logolla ja väreillä varustettuja autoja on ollut katukuvassa jo marraskuun alusta asti.